home Icon
  • Šveits
  • Luzern
home Icon

Bürooruumid – Luzernis

/1 kuni 100+ töölauda/Paindlikud tingimused
Rajage oma ettevõttele koduasukoht Reguse privaatse bürooruumiga – Luzernis. Meie kasutusvalmis teenindatavates büroodes on kõige eest hoolitsetud – alates mööblist kuni kiire Wi-Fi-ni – paindlikel tingimustel, mis võimaldavad teil bürooruume rentida ühest tunnist aastateni, nii saate keskenduda oma ettevõtte edendamisele.
Kuidas saame teid asukohas Luzernis aidata?
  • bullet IconPrivaatsed bürood rentimiseks igas suuruses meeskondadele
  • bullet IconKohandatavad bürood erinõuete rahuldamiseks
  • bullet IconPäevabürood ja paketid paindlikkuse tagamiseks
Saada päring
phone iconVõi helistage meile+44 20 3839 9912

Paindlik tööruum, mis on loodud vastama teie vajadustele

Meie paindlikud, täielikult kohandatavad rendibürood on saadaval tunni- või päevakaupa või nii kaua, kui seda vajate.

Privaatbürood

Valik kasutusvalmis, täielikult varustatud büroosid, kus on kõik alustamiseks vajalik.

  • calendarKuu või aasta kaupa
  • TeamsIgas suuruses meeskondadele
Alates 259 CHF inimese kohta kuu

Kohandatud bürood

Kui valmistoode lihtsalt ei ole piisav. Kohandage oma ruumi kõiki aspekte, sealhulgas mööblit ja kaubamärki.

  • brandKuu või aasta kaupa + kohandatud
  • TeamsIgas suuruses meeskondadele
Alates 259 CHF inimese kohta kuu

Päevabürood

Professionaalne nõudmisel bürooruum. Ideaalne, kui peate süvenema ja endast parima andma.

  • 24 hour accessTunni või päeva kaupa
  • TeamsIgas suuruses meeskondadele
Alates 129 CHF päev

Büroo liikmesus

Paindlik juurdepääs päevabüroodele, kus ja millal soovite, tuhandetes asukohtades üle maailma.

  • Flexible payment5, 10 või piiramatu arv päevi kuus
Alates hinnast 269 CHF kuus

Kas vajate abikätt?

Korraldage personaalne kõne professionaalse nõustajaga.

  • Agendid on saadaval üle maailma
  • Arutage erinevaid valikuid
  • Saage personaalne pakkumine
  • Registreeruge ja hakake tööle
Võtke ajutine töölaud päevaks või broneerige isiklik töölaud, need on saadaval tuhandetes asukohtades.

Isiklik laud

Dünaamilises jagatud büroos võite rentida nii palju töölaudu, kui vajate. Hinnas on äriaadress ja hoiustamisvalikud.

  • Office deskReserveeritud alaline tööruum
Alates 205 CHF inimese kohta kuu

Ühiskontor päevaks

Nõudmisel juurdepääs inspireerivatele avatud planeeringuga ühiskontoritele, nii et laud on alati olemas, kui seda vajate.

  • 24 hour accessAjutine töölaud tunni või päeva kaupa
Alates 69 CHF päev

Ühiskontori liikmesus

Kas soovite ajutist töölauda regulaarsemalt kasutada? Rentige töölaud iga kuu kas 5, 10 või piiramatuks arvuks päevadeks.

  • Flexible paymentKasutage ajutist töölauda nii tihti kui vaja
Alates hinnast 145 CHF kuus

Kas vajate abikätt?

Korraldage personaalne kõne professionaalse nõustajaga.

  • Agendid on saadaval üle maailma
  • Arutage erinevaid valikuid
  • Saage personaalne pakkumine
  • Registreeruge ja hakake tööle
Olenevalt sellest, kas vajate virtuaalset või füüsilist kohalolekut, on meil teie ettevõttele sobiv pakett.

Äriaadress

Ehitage üles äri ja suurendage oma usaldusväärsust, kasutades oma ettevõtte virtuaalset aadressi mis tahes meie rohkem kui 4000 asukohas.

  • GlobalVirtuaalne kohalolek kõikjal
Alates hinnast 185 CHF kuus

Virtuaalkontorid

Prestiižne äriaadress koos telefonile vastamise, virtuaalse administraatori ja juurdepääsuga meie ülemaailmsele ärisalongide võrgustikule.

  • BüroopinnadMeie kõige populaarsem pakett
Alates hinnast 385 CHF kuus

Virtuaalkontor Pluss

Kõik sisaldub meie virtuaalkontori paketis, lisaks juurdepääs koosolekuruumidele ja bürooruum 5 päevaks iga kuu.

  • LiikmesusMeie kõige laiahaardelisem pakett
Alates hinnast 485 CHF kuus

Kas vajate abikätt?

Korraldage personaalne kõne professionaalse nõustajaga.

  • Agendid on saadaval üle maailma
  • Arutage erinevaid valikuid
  • Saage personaalne pakkumine
  • Registreeruge ja hakake tööle
Koosolekuruumid mis tahes otstarbeks ja kõikjal maailmas. Saadaval tunni- või päevakaupa või nii kaua, kui teil vaja on.

Koosolekuruum

Ideaalsed kohad kohtumisteks, koostööks ja vestlusteks. Saadaval tunnikaupa koos meie kohapealse meeskonnaga, kes teid toetab.

  • Saada päringValida on üle 10 000 seast
Alates 79 CHF tund

Intervjuuruumid

Professionaalsed privaatsed ruumid kandidaatide intervjueerimiseks, iga-aastasteks hindamisteks või uurimisrühma juhtimiseks.

  • TeamsJätke õige mulje
Alates 79 CHF tund

Koolitusruum

Ideaalne, kui vajate koolitusteks spetsiaalset ruumi laudade, tahvlite ja ekraanidega.

  • No capitalÕppimiseks varustatud
Alates 79 CHF tund

Nõupidamisruumid

Professionaalne nõudmisel bürooruum. Ideaalne, kui peate süvenema ja endast parima andma.

  • TeamsRuum, millega muljet avaldada
Alates 79 CHF tund

Kas vajate abikätt?

Korraldage personaalne kõne professionaalse nõustajaga.

  • Agendid on saadaval üle maailma
  • Arutage erinevaid valikuid
  • Saage personaalne pakkumine
  • Registreeruge ja hakake tööle

Bürooruumid – Luzernis

    Hertensteinstrasse 51

    Hertensteinstrasse 51, Lucerne, 6004, CHE

    Explore the markets of central Switzerland with a well-connected location in business-friendly Lucerne. Our Hertensteinstrasse 51 office space benefits from the canton’s low corporate tax rates, as well as excellent bus, tram and rail links.

    Encourage creative thinking with the artwork that decorates your bright and airy workspaces, while tall windows offer plenty of natural light and inspiring views over the city. Clear your head on the beautiful terrace or explore the numerous tourist sites, restaurants, shops and bars within walking distance.

    Privaatbürood alates525 CHF / kuusHangi hinnapakkumine
    Päevabürood alates139 CHF / päevasBroneerige nüüd

    Am Mattenhof 2d

    Am Mattenhof 2d Kriens, Lucerne, 6010, CHE

    Mikropole Mattenhof has emerged as the newest, most vibrant working environment in the South of Lucerne. Whether you’re looking for attractive office space, a quick meeting room, or a comfortable working environment with great WiFi for your laptop, you’ll feel right at home at Spoom Lucerne Kriens. Enjoy everything you need to run your business successfully here, with fully furnished offices, modern project spaces and inspiring lounge zones. Get to work easily via the Kriens-Mattenhof train station (180m away) with Lucerne Central Station just a 15-minute trip away. The Mattenhof and Stenmatt bus stops are close by too, putting you in the heart of the buzzing Mattenhof area.

    Take all the support you need for your business, including super-fast WiFi, a helpful reception team and phone booths for private conversations. Enjoy great views through the windows and be inspired by the energy of your fellow entrepreneurs working alongside you in flexible, open-plan workspaces that are well lit and thoughtfully designed. When it’s time for a break, have a coffee with your colleagues in our modern, fully equipped kitchens. After work, explore the restaurants, shops, fitness and recreation facilities on your doorstep. This is your business home in the part of town where everyone wants to be.

    Privaatbürood alates259 CHF / kuusHangi hinnapakkumine
    Päevabürood alates129 CHF / päevasBroneerige nüüd

    Büroopaketid regulaarse juurdepääsuga.

    Bürooliikmesused pakuvad juurdepääsu asukohtadele igas suuremas linnas. Madalate hindade ja paindlike tingimustega.

    Bürood (kuuhinnad)

    5 päeva(236 CHF kuus
    10 päeva(387 CHF kuus
    30 päeva(613 CHF kuus

    Oleme siin – Luzern

    See your potential grow in Lucerne, a welcoming city famous for its business-friendly low tax rates. Take advantage of our fully-serviced office space in one of Europe’s strongest commercial regions.

    Luzernis – bürooruumid, mis töötavad teie heaks
    Grow your business from one of our fully-equipped office spaces in Lucerne. Choose from a wide range of flexible layouts that you can customise to reflect your brand and culture. Our offices are designed with comfort and professionalism in mind so all workspaces feature break-out areas and come with ergonomic furniture and business-grade WiFi as standard.
    Või tutvuge kogu bürooruumide võrgustikuga – Šveitsis .

    Vastused bürooruume puudutavatele küsimustele Luzernis

    Meie meeskond on valmis vastama teie küsimustele.
    Kui otsite inspireerivat bürood asukohas Luzernis, on meil selles piirkonnas kaks ärikeskust, kust leiate mitmesuguseid renditavaid bürooruume. Standardvaliku hinnad algavad 259 CHF inimese kohta kuus ja premium-valikud alates 525 CHF inimese kohta kuus. Hindade aluseks on võetud Regus.com-i hinnad 24-kuulise lepingu puhul. Tegelik hind oleneb inimeste arvust, lepingu tähtajast, konkreetsest ruumist ja saadavusest. Näiteks ettevõtte juhtkonnale mõeldud ruumide, ühele inimesele mõeldud büroode või parema vaatega ruumide hind inimese kohta on kallim.
    Teine võimalus on osta büroo liikmesus kas üksikisikutele või mis tahes suuruses meeskondadel, sellega saate juurdepääsu büroodele, ühiskontoritele ja salongidele 5, 10 või piiramatul arvul päevadel kuus. Büroo liikmesuse ostmiseks üksikisikutele klõpsake  siin , kui vajate tööruumi mitmele inimesele, võtke meiega ühendust.
    Töötage produktiivselt meie täielikult sisustatud päevabüroodes asukohas Luzernis. Selles asukohas on rentimiseks valikus kaks bürooruumi, hinnad on toodud päeva või tunni kaupa. Veebis saab broneeringu teha ühele inimesele ja ühele külalisele. Kui vajate suuremat päevabürood, võtke ühendust meie müügimeeskonnaga. Büroo rentimiseks üheks päevaks klõpsake  siin .
    Pakume rentimiseks laia valikut paindlikke bürooruume asukohas Luzernis. Valikust leiate bürooruume, mida rentida päeva kaupa, aga ka bürookomplekse, mida pikemaks ajaks rendile võtta ning enda kaubamärgi ja vajaduste järgi kohandada. Meie privaatbürood on kujundatud täielikku paindlikkust silmas pidades ning sobivad hästi igas suuruses ettevõtetele. Samuti on nende puhul võimalus büroopinda suurendada, kui selleks vajadus tekib. Asukohas Luzernis on meil pakkuda ka teisi ruume, sh ühiskontoreid ja koosolekuruume.
    Teame, et ettevõtete olud muutuvad pidevalt, mistõttu pakume paindlikke lepinguid, mis aitavad teil kiiresti kohaneda. Meie bürooruumide puhul ei ole kehtestatud minimaalset rendiperioodi, nii et saate büroo rentida mõnest nädalast mitme aastani. Meie bürooruumi liikmesusega saate kasutada professionaalset bürood ühel, viiel, kümnel või piiramatul arvul päevadel kuus.
    Pakume rentimiseks laia valikut paindlikke bürooruume asukohas Luzernis. Valikust leiate bürooruume, mida rentida päeva kaupa, aga ka bürookomplekse, mida pikemaks ajaks rendile võtta ning enda kaubamärgi ja vajaduste järgi kohandada. Meie privaatbürood on kujundatud täielikku paindlikkust silmas pidades ning sobivad hästi igas suuruses ettevõtetele. Samuti on nende puhul võimalus büroopinda suurendada, kui selleks vajadus tekib. Asukohas Luzernis on meil pakkuda ka teisi ruume, sh ühiskontoreid ja koosolekuruume.
    Kui olete sisse seadmas oma ettevõtet asukohas Luzernis, on teil mitu büroo rentimise võimalust. Valige meie täielikult sisustatud päevabüroode, väikeste büroode, kohandatud büroode või suurte bürookomplekside hulgast, need kõik on täielikult möbleeritud ja kasutusvalmis kiire Wi-Fi-ühendusega.
    Meie täielikult varustatud bürooruumides on kõik, mida vajate oma töö tegemiseks. Igas büroos on ergonoomiline mööbel, kiire Wi-Fi ja puhkealad. Meie bürood asuvad ärikeskustes, kus meie ettevõtte meeskonnad hoolitsevad kõige eest – sealhulgas kommunaalteenuste ja koristamise eest –, et saaksite keskenduda oma ettevõtte edasiviimisele. Saate kasutada ka paljusid teisi ruume ja teenuseid, nagu broneeritavad koosolekuruumid, konverentsi- ja ühiskontori ruumid.
    Jah, meie meeskond tutvustab teile hea meelega kõiki meie ärikeskusi ja vastab kõigile teie küsimustele bürooruumide kohta. Tutvumiskülastuse kokku leppimiseks helistage meie meeskonnale või broneerige aeg veebis.
    Valige, kuidas, millal ja kus te meie bürooruumi liikmesustega töötate. Rentige büroopind päeva kaupa soodushinnaga või valige liikmesuse plaan, millega saate bürood kasutada viiel, kümnel või piiramatul arvul päevadel kuus. Meie büroode ulatusliku võrgustikuga tuhandetes kohtades üle maailma leiate alati sobiva ruumi, et töötada nii, nagu teile sobib.

    * Kõik kuvatud hinnad kehtivad järelepärimise ajal ja põhinevad 24-kuulistel lepingutel. Hinnad võivad muutuda ja varieeruda olenevalt valitud toodetest ja teenustest. Bürooruumide ja ühiskontorite hinnad kehtivad inimese kohta kuus ja olenevad varude olemasolust. Rakenduvad tingimused.