Õnnetusejärgne taastamine

Iga ettevõtte tegevuse võivad katkestada ootamatud sündmused, mis ei ole tema kontrolli all. Miks mitte kaitsta end kulukate häirete eest meie valdkonna juhtivate töökoha taastamise lahendustega? Aitame teil ettevõtte tegevust kiiresti taastada – ja tavapärase äritegevuse juurde naasta.

Hangi hinnapakkumine

Usaldatud maailma suurimate ettevõtete poolt

Õnnetusejärgne taastamine

Hoiame teie ettevõtet töös, kui juhtub ootamatusi, ning tagame juurdepääsu möbleeritud ja täisteenindusega tööruumile – see on saadaval kõigest nelja tunniga.

Dünaamiline

Contact20%-le teie põhimeeskonnast
Juurdepääs täielikult sisustatud privaatsele büroole ühe tööpäeva jooksul, kuni 30 päeva kasutust aastas.

Broneerige

ContactTeie meeskonna elutähtsa 1% jaoks
Kolige reserveeritud privaatsesse turvalise IT-taristuga tööruumi kõigest 4 tunniga, piiramatul arvul päevadel aastas.

Kiire

ContactVajaduse järgi juurdepääs kõigile
Pakub hädaolukorra ning vajaduse järgi bürooruume ja ühiskontoreid. Kasutusvalmis ruumid 4000 asukohas üle maailma.

Lahendus, mis on sobivaim teie ettevõttele

Ootamatuste etteplaneerimine nõuab erinevat valmistumise taset olenevalt teie ettevõtte töökohtadest, tööharjumustest ja sellest, kui paljud meeskonnaliikmed on ettevõtte toimimise jätkamiseks üliolulised. Olenemata teie ettevõtte töö iseloomust pakume kõike alates kodust töötamise lahendustest kuni ajutiste ühiskontoriteni – samal ajal seame võimalikult kiiresti valmis olulised bürootöökohad.

Hangi hinnapakkumine >

Minimaalselt häireid, maksimaalselt tuge

Meie kasutusvalmis teenindatavad bürood pakuvad teie meeskonnale kõike, mida see vajab ettevõtte töös hoidmiseks – nii kaua kui vaja. Võite olla muretu, teades, et kõik on seadistatud ja kasutamiseks valmis, samas kui meie kogenud kohapealsed tugimeeskonnad saavad hoolitseda kõigi lisavajaduste eest.

  • flexibleTeie isiklik bürooruum
  • wifiÄriklassi Wi-Fi
  • breakout areaJuurdepääs koosolekuruumidele ja puhkealadele
  • 24 hr cctv monitoringTurvateenus, koristamine, kommunaalteenused ja hooldus
  • TelephoneTelefoni otseliin
  • 24 hour accessJuurdepääs büroole 24/7

Tugi, kui seda vajate ja millal vajate

Meie ülemaailmne ulatus võimaldab meil aastas aidata sadadel ettevõtetel taastuda igasugustest häiretest. Saame pakkuda lühikese etteteatamisega juurdepääsu 4000 tööruumi asukohale igas suuremas linnas ja transpordisõlmes üle maailma. Nii saab teie ettevõte ootamatuste puhul oma tööd jätkata.

Lisateave töökoha taastamise kohta

Meie kogenud nõustajad on valmis teid aitama, et koostada teie ettevõtte jaoks sobiv töökoha taastamise kava.

Hangi hinnapakkumine

Vastused ühiskontorit puudutavatele küsimustele

Meie meeskond on valmis vastama teie küsimustele.
Teil võib vaja minna kõigi kolme kombinatsiooni – mõelge oma tööjõule ja sellele, millist tuge vajate kriitiliste (ja mitte-kriitiliste) meeskondade töös hoidmiseks. Dünaamiline plaan annab teile tööpäeva jooksul toimiva privaatse bürooruumi – soovitame seda 20% teie meeskonnast. Broneeritud plaaniga saate püsivalt broneeritud tööruumi – ideaalne 1% töötajaskonnast. Kiire plaan pakub ad-hoc-hädaolukorras tööruumi kõigile teie meeskonna liikmetele, kes seda vajavad.
Mõistame, et ettevõtte töös hoidmine on teie jaoks ülioluline, ning pakume kriisi korral koostööd ja ennetavat tuge. M&S-i äritegevuse järjepidevuse juht John Frost selgitab, missugune oli Reguse koostöö nendega Ühendkuningriigi peakontoris (Londonis Paddingtonis) tekkinud hädaolukorras: „Regus pakkus tuge hoone juures lõhkenud gaasitrassi põhjustatud katkestuse ajal, nii et enam kui 2000 meie peakontori töötajat sai jätkata tavapärast tegevust.
„Reguse meeskond suutis alternatiivse tööruumi leida vähem kui nelja tunniga, mis oli palju kiirem kui meie teenuselepingus märgitud 24 tundi. Hindame seda väga, kuna vahejuhtum leidis aset esmaspäeval enne jõulupühi, mis oli meie ettevõtte jaoks oluline äritegevuse aeg. Reguse meeskond mõistis olukorra pakilisust ja reageeris erakordselt hästi ja selge suhtlusega, mis on eduka reageerimise võti.“
Ettevõtte töö katkemise kindlustus ei ole vastus katastroofile – see võib küll aidata küll vähendada rahalisi kahjusid, kuid ei suuda kliendile teenust tagada ega kaotatud mainet taastada. Teie ettevõte on kõige haavatavam, kui juhtub ettearvamatu katastroof. Ilma korraliku plaanita, mis arvestaks kõiki saadaolevaid lahendusi, on ebaõnnestumise võimalus oluliselt suurem.
Parimate kavadega saavutate tasakaalu järgmises.
- Spetsiaalne töökoha taastamine kriitilise tähtsusega töötajatele, kes vajavad eraldi varustust.
- Varem ette valmistatud bürooruum konfidentsiaalse teabega tegelevatele töötajatele.
- Töötajad, kelle töö ei ole kriitilise tähtsusega, saavad taastamisperioodil kodus tööd jätkata.
- Hoiame bürooruumide lahendused paindlikena, et säilitada meeskondlik lähenemine ja võimaldada juurdepääs rajatistele.
Kõige paremini ettevalmistatud ettevõtted teavad, mis on oluline ja mida on vaja töö jätkamiseks. Õnnetusest taastumisel pööravad nad tähelepanu ka töötaja vajadustele. Nende hulka võivad kuuluda järgmised.
- Perekondlikud kohustused
- Soov töötada meeskonnana
- Juurdepääs tugivõrgustikele
- Turvalised suhtluskanalid
- Tänapäevased rajatised
Mõelge transpordiühendustele või parkimisvõimalustele. Kui otsite kohta elektrikatkestuse või piirkondliku evakueerimise puhuks, valige kindlasti asukoht, mis on olemasolevast büroost piisavalt kaugel, et sama sündmus seda ei mõjutaks. Ja mõelge, kuidas uus asukoht teie töötajatele sobib – kas see on teie meeskonnale hästi ligipääsetav ja kas nad valmis sinna liikuma?
Kodust töötamise idee võib esialgu tunduda atraktiivne ja võib tõepoolest olla parim võimalus töötajatele, kes seda juba praktiseerivad, kuid kui seda kasutatakse ainult hädaolukorras, tuleb paljuski tugineda oletustele ja pikemas perspektiivis on see harva jätkusuutlik. Tuleb eeldada, et kõigil töötajatel on piisavalt kiire, usaldusväärne ja turvaline Interneti-ühendus ning kommunikatsioonid. Ja katastroofid ei piirdu ainult ärikinnisvaraga – ka elamupiirkonnad võivad kannatada saada ja sageli palju suuremate tagajärgedega. Samuti on oluline meeles pidada, et kodus töötajad võivad end kolleegidega vähese suhtlemise tõttu kiiresti eraldatuna tunda.

* Kõik kuvatud hinnad kehtivad järelepärimise ajal ja põhinevad 24-kuulistel lepingutel. Hinnad võivad muutuda ja varieeruda olenevalt valitud toodetest ja teenustest. Bürooruumide ja ühiskontorite hinnad kehtivad inimese kohta kuus ja olenevad varude olemasolust. Rakenduvad tingimused.