home Icon
  • Itaalia
  • Rooma
home Icon

Ühiskontor – Roomas

/Edumeelne kogukond/Work anywhere
Roomas – töötage koos samamoodi mõtlevate professionaalidega edumeelses ühiskontoris, siit leiate ka puhkealad ja saate osa võtta võrgustikuüritustest, et koostööd edendada ja kasvada. Astuge sisse ja kasutage saadaval töölauda avatud planeeringuga tööruumis või broneerige isiklik töölaud jagatud büroos.
Kuidas saame teid asukohas Roomas aidata?
  • bullet IconKindla töölaua kasutus 24/7, reserveeritud vaid teile
  • bullet IconÜhiskontori liikmesused regulaarse juurdepääsuga
  • bullet IconPäevane ühiskontor, mida saate kasutada vajaduse järgi
Hangi hinnapakkumine
phone iconVõi helistage meile+44 20 3839 9912

Paindlik tööruum, mis on loodud vastama teie vajadustele

Meie paindlikud, täielikult kohandatavad rendibürood on saadaval tunni- või päevakaupa või nii kaua, kui seda vajate.

Privaatbürood

Valik kasutusvalmis, täielikult varustatud büroosid, kus on kõik alustamiseks vajalik.

  • calendarKuu või aasta kaupa
  • TeamsIgas suuruses meeskondadele
Alates € 295 inimese kohta kuu

Kohandatud bürood

Kui valmistoode lihtsalt ei ole piisav. Kohandage oma ruumi kõiki aspekte, sealhulgas mööblit ja kaubamärki.

  • brandKuu või aasta kaupa + kohandatud
  • TeamsIgas suuruses meeskondadele
Alates € 295 inimese kohta kuu

Päevabürood

Professionaalne nõudmisel bürooruum. Ideaalne, kui peate süvenema ja endast parima andma.

  • 24 hour accessTunni või päeva kaupa
  • TeamsIgas suuruses meeskondadele
Alates € 69 päev

Büroo liikmesus

Paindlik juurdepääs päevabüroodele, kus ja millal soovite, tuhandetes asukohtades üle maailma.

  • Flexible payment5, 10 või piiramatu arv päevi kuus
Alates hinnast € 205 kuus

Kas vajate abikätt?

Korraldage personaalne kõne professionaalse nõustajaga.

  • Agendid on saadaval üle maailma
  • Arutage erinevaid valikuid
  • Saage personaalne pakkumine
  • Registreeruge ja hakake tööle
Võtke ajutine töölaud päevaks või broneerige isiklik töölaud, need on saadaval tuhandetes asukohtades.

Isiklik laud

Dünaamilises jagatud büroos võite rentida nii palju töölaudu, kui vajate. Hinnas on äriaadress ja hoiustamisvalikud.

  • Office deskReserveeritud alaline tööruum
Alates € 279 inimese kohta kuu

Ühiskontor päevaks

Nõudmisel juurdepääs inspireerivatele avatud planeeringuga ühiskontoritele, nii et laud on alati olemas, kui seda vajate.

  • 24 hour accessAjutine töölaud tunni või päeva kaupa
Alates € 39 päev

Ühiskontori liikmesus

Kas soovite ajutist töölauda regulaarsemalt kasutada? Rentige töölaud iga kuu kas 5, 10 või piiramatuks arvuks päevadeks.

  • Flexible paymentKasutage ajutist töölauda nii tihti kui vaja
Alates hinnast € 109 kuus

Kas vajate abikätt?

Korraldage personaalne kõne professionaalse nõustajaga.

  • Agendid on saadaval üle maailma
  • Arutage erinevaid valikuid
  • Saage personaalne pakkumine
  • Registreeruge ja hakake tööle
Olenevalt sellest, kas vajate virtuaalset või füüsilist kohalolekut, on meil teie ettevõttele sobiv pakett.

Äriaadress

Ehitage üles äri ja suurendage oma usaldusväärsust, kasutades oma ettevõtte virtuaalset aadressi mis tahes meie rohkem kui 4000 asukohas.

  • GlobalVirtuaalne kohalolek kõikjal
Alates hinnast € 75 kuus

Virtuaalkontorid

Prestiižne äriaadress koos telefonile vastamise, virtuaalse administraatori ja juurdepääsuga meie ülemaailmsele ärisalongide võrgustikule.

  • BüroopinnadMeie kõige populaarsem pakett
Alates hinnast € 165 kuus

Virtuaalkontor Pluss

Kõik sisaldub meie virtuaalkontori paketis, lisaks juurdepääs koosolekuruumidele ja bürooruum 5 päevaks iga kuu.

  • LiikmesusMeie kõige laiahaardelisem pakett
Alates hinnast € 279 kuus

Kas vajate abikätt?

Korraldage personaalne kõne professionaalse nõustajaga.

  • Agendid on saadaval üle maailma
  • Arutage erinevaid valikuid
  • Saage personaalne pakkumine
  • Registreeruge ja hakake tööle
Koosolekuruumid mis tahes otstarbeks ja kõikjal maailmas. Saadaval tunni- või päevakaupa või nii kaua, kui teil vaja on.

Koosolekuruum

Ideaalsed kohad kohtumisteks, koostööks ja vestlusteks. Saadaval tunnikaupa koos meie kohapealse meeskonnaga, kes teid toetab.

  • Saada päringValida on üle 10 000 seast
Alates € 19 tund

Intervjuuruumid

Professionaalsed privaatsed ruumid kandidaatide intervjueerimiseks, iga-aastasteks hindamisteks või uurimisrühma juhtimiseks.

  • TeamsJätke õige mulje
Alates € 19 tund

Koolitusruum

Ideaalne, kui vajate koolitusteks spetsiaalset ruumi laudade, tahvlite ja ekraanidega.

  • No capitalÕppimiseks varustatud
Alates € 19 tund

Nõupidamisruumid

Professionaalne nõudmisel bürooruum. Ideaalne, kui peate süvenema ja endast parima andma.

  • TeamsRuum, millega muljet avaldada
Alates € 19 tund

Kas vajate abikätt?

Korraldage personaalne kõne professionaalse nõustajaga.

  • Agendid on saadaval üle maailma
  • Arutage erinevaid valikuid
  • Saage personaalne pakkumine
  • Registreeruge ja hakake tööle

Ühiskontor – Roomas

    Via Antonio Salandra 18

    Via Antonio Salandra 18 Rione XVII Sallustiano, Rome, Lazio, 00187, ITA

    Give your business a prominent new home in our Via Antonio Salandra 18 offices in a lively business district in Rome. Close by are the US embassy, several government departments and the headquarters of major banks, while the main train station and key connecting roads are within easy reach.

    Energise your team in a bright, modern environment with floor-to ceiling windows, filling the workspaces with natural light. Take a break on the terrace overlooking the surrounding streets, and when your work is done, explore the many cafés and restaurants on your doorstep.

    Privaatbürood alates€ 469 / kuusHangi hinnapakkumine
    Päevabürood alates€ 109 / päevasBroneerige nüüd

    Salita San Nicola da Tolentino

    Salita San Nicola da Tolentino n. 13, Rome, 00187, ITA

    Give your business a boost with flexible office space at Roma Tolentino. Nestled in the heart of Rome’s Central Business District, Roma Tolentino provides you with premium office space in a sought-after location. Take out an office in the capital of Italy and work alongside major businesses enjoying success in the EU, the world’s largest single market. When it comes to commuting, Roma Tolentino is well connected. Roma Termini Train Station is only 1.2km away, and Veneto/Emilia bus stop is just 240 metres from your doorstep. Use the excellent transport options nearby and make travelling easy.

    Move into a smart workspace in Rome city centre and bring out your best in a comfortable office designed for business. Start your day with a cup of coffee from our fully stocked kitchen and work faster with our business grade WiFi. Introduce yourself to potential clients in our open plan coworking areas and share ideas with talented professionals. When you’re pitching or presenting, book one of our fully equipped meeting rooms by the hour using our handy app and use all the latest tech to impress your guests. If you need assistance setting up, our friendly on-site team is always ready to help.

    Privaatbürood alates€ 489 / kuusHangi hinnapakkumine
    Päevabürood alates€ 109 / päevasBroneerige nüüd

    Signature Tritone

    132 Via del Tritone, Rome, 00187, ITA

    Make an attractive business move with luxurious office space in one of the most beautiful and requested buildings in Rome. Join a thriving economy that not only grows at around 4.4% annually, but also continues to grow at a higher rate in comparison to any other city in Italy. Commuting couldn’t be simpler, with Tritone/Barberini Bus Stop on your doorstep and Barberini Underground Station a 2-minute stroll away. Looking to impress guests from further afield? Drive an hour to greet them at Leonardo da Vinci International Airport, winner of the ’Best Airport Award’. Flexible workspace and support for your business awaits.

    Put your business on the map in our stunning Signature Rome Tritone building. From instant ground floor presence to a private roof terrace, share your high ambitions the moment colleagues and clients arrive. Enjoy total flexibility on every floor in fully furnished coworking spaces, stylish meeting rooms and quiet private offices – with superfast WiFi always a click away. When it’s time to roam free from your desk, you’re spoilt for choice in Rome. Take your pick from the city’s iconic landmarks, galleries and museums, or treat guests to some fine Italian dining in local restaurants – all within a 23-minute walk.

    red-dot-label

    Keskus avatakse peagi

    Privaatbürood alates€ 595 / kuusHangi hinnapakkumine
    Päevabürood alates€ 129 / päevasBroneerige nüüd

    Via Vittorio Veneto 54b

    Via Vittorio Veneto 54b Rione XVI Ludovisi, Rome, Lazio, 00187, ITA

    Right at the heart of vibrant, historic Rome, at the centre of Municipio I, our flexible Via Vittorio Veneto 54b workspace is ready and waiting for you to transform the way you work. Across seven floors, this neoclassical office building exudes a creative spirit, perfect for all modern professionals and entrepreneurs. With the variety of open lounges, private offices and conference room-style meeting areas, and from the building’s classic background, you’ll be doing business in a versatile, naturally inspiring environment.

    High-speed Wi-Fi connections, amazing administrative support from the friendly staff and great networking opportunities are just a few of the advantages of this dynamic location. You can head up to the roof, and view some of the incredible surrounding vistas, such as the gardens of Villa Borghese, or the rooftops of the old city centre. Then step onto one of the buses and trains and see them in person, or any of Rome’s other incredible sites ¬– the somewhat gruesome Crypt of the Capuchin Friars is a local favourite. Or try some of Rome’s incredible cuisine on your lunch break – the eateries in the local area serve fantastic food.

    Privaatbürood alates€ 619 / kuusHangi hinnapakkumine
    Päevabürood alates€ 159 / päevasBroneerige nüüd

    Büroopaketid regulaarse juurdepääsuga.

    Bürooliikmesused pakuvad juurdepääsu asukohtadele igas suuremas linnas. Madalate hindade ja paindlike tingimustega.

    Bürood (kuuhinnad)

    5 päeva(€ 205 kuus
    10 päeva(€ 349 kuus
    30 päeva(€ 529 kuus

    Oleme siin – Rooma

    A major centre of tourism, cinema, telecommunications and the food industry, Rome attracts a wide range of talent. Meet and collaborate with like-minded business people in our friendly coworking spaces in this dynamic city.

    Roomas – ühiskontorid, mis töötavad teie heaks
    Make lasting connections in our vibrant coworking spaces across Rome. Book a workspace in one of our shared offices and open-plan spaces, or simply turn up and hot-desk. Expand your network with like-minded professionals from a wide range of industries. Walk in and get to work with ergonomic furniture, speedy internet and access to printers provided.
    Vaadake ka teisi piirkonna Roomas pakkumisi
    Ühiskontor – Pincianos (3)
    Või tutvuge kogu ühiskontorite võrgustikuga –  Itaalias .

    Vastused ühiskontorit puudutavatele küsimustele Roomas

    Meie meeskond on valmis vastama teie küsimustele.
    Liituge asukoha Roomas eduka professionaalide kogukonnaga meie tegusates ühiskontorites. Ühiskontoris töölaua rentimise hinnavahemik on alates € 279 kuni € 535 inimese kohta kuus. Hindade aluseks on võetud Regus.com-i hinnad 24-kuulise lepingu puhul. Tegelik hind oleneb inimeste arvust, lepingu tähtajast, konkreetse ühiskontori asukohast ja saadavusest.
    Teine võimalus on osta ühiskontori liikmesus kas üksikisikutele või mis tahes suuruses meeskondadel, sellega saate juurdepääsu kõigile meie ühiskontoritele 5, 10 või piiramatul arvul päevadel kuus. Liikmesuse ostmiseks üksikisikutele klõpsake siin , kui vajate tööruumi mitmele inimesele, võtke meiega ühendust
    Jah, võite asukoha Roomas jagatud tööruumi kasutada nii kaua, kui seda vajate. Rentige ühiskontori ruum kasvõi ainult tunniks või päevaks.
    Võite asukohas Roomas rentida kindla töölaua, mida kasutate ainult teie, või lihtsalt kohale tulla ja võtta nõudmisel ajutise töölaua.
    Meie ühiskontorite puhul ei ole määratud minimaalset rendiperioodi. Saate kasutada ühiskontorit kõigis meie keskustes üle maailma alates ühest tunnist või reserveerida kindla töölaua nii kauaks, kui vajate. Ühiskontori liikmesusega saate veel suurema paindlikkuse, võimaluse kasutada ühiskontori töölaudu kas ühel, viiel, kümnel või piiramatul arvul päevadel kuus.
    Kui olete broneerinud kindla töölaua Roomas, ei ole vaja enne kohaletulemist eraldi broneeringut teha. Kui aga eelistate ajutist töölauda, võiksite broneerida koha Reguse rakenduse kaudu, veebis või telefoni teel, et olla kindel selle saadavuses.
    Ühiskontorite puhul on kaks valikut Roomas: kindlad töölauad või ajutised töölauad. Kui rendite ühiskontoris kindlad töölauad, on teil ja teie meeskonnal iga päev töökohad samas ruumis, nii et saate ühises keskkonnas töötada ja koostööd teha. Teine võimalus on rentida ajutine töölaud, nii võib teile iga päev sattuda erinev töölaud, kuid makstate ainult kasutatud aja ja ruumi eest.
    Jah, kõigis meie asukoha Roomas keskustes on võimalik kasutada ajutist töölauda. Lihtsalt broneerige Reguse rakenduse kaudu, tulge kohale ja saategi meie jagatud töökeskonnas tööle hakata. Siin on olemas kõik tööks vajalik, sealhulgas kiire Wi-Fi-ühendus, puhkealad ja ergonoomiline mööbel.
    Meie kohapealsed meeskonnad tutvustavad teile hea meelega kõiki meie ärikeskusi ning räägivad meie teenustest ja võimalustest. Kui soovite võimalustega tutvuma tulla, võtke lihtsalt ühendust oma kohaliku keskusega või broneerige külastus veebis.
    Ühiskontori liikmesus aitab teil leida koha, kus koostööd teha ja edu saavutada. Saage juurdepääs meie ülemaailmsele jagatud kontorite võrgustikule ja kasutage ühiskontori töölauda kõikjal maailmas. Kuna meie ärikeskustes on saadaval äriklassi internet, sideühendused, ergonoomiline mööbel ning broneeritavad bürood ja koosolekuruumid, teeb ühiskontori liikmesus töötamise lihtsaks kõikjal, kus viibite. Ühiskontori liikmesuse osana saate nautida ka juurdepääsu meie ärisalongidele, võrgustikuüritustele ning eksklusiivseid hüvesid meie tervise- ja elustiilipartneritelt.

    * Kõik kuvatud hinnad kehtivad järelepärimise ajal ja põhinevad 24-kuulistel lepingutel. Hinnad võivad muutuda ja varieeruda olenevalt valitud toodetest ja teenustest. Bürooruumide ja ühiskontorite hinnad kehtivad inimese kohta kuus ja olenevad varude olemasolust. Rakenduvad tingimused.