phone icon
Woman smiling while wearing headphones
hold business meetings

Klienditugi

Kui teil on klienditoe valdkonda kuuluvaid küsimusi, pöörduge oma keskuse kogukonna meeskonna poole, nad oskavad teile vastata ja teid suurema osa päringute puhul aidata. Kui vajate endiselt abi, saate sisse logida rakendusse MyRegus, kust leiate lisaressursse ja saate taotleda tuge.

Kuidas kogukonna meeskond teid aidata saab

Kiire vastuse saamiseks võtke ühendust oma kogukonna meeskonnaga. Nad saavad aidata teid mitmesuguste teemadega.

  • DateAbi broneeringute tegemisel ja haldamisel
  • accountKonto andmete värskendamine või arvelduspäringutele vastamine
  • SkytvKüsimused IT-seadmete või muu tehnilise toe kohta
  • SearchKõik muud üldised päringud, mis teil võivad olla

Rakenduse MyRegus kaudu abi saamine

MyRegusele pääseb juurde 24/7 ning selles on palju kasulikku teavet ja ressursse.

  • SolutionsJuurdepääs juhenditele ja muudele kasulikele ressurssidele
  • all inclusiveVastused korduma kippuvatele küsimustele
  • flexibleTagasiside andmine oma kogemuse kohta
  • callbackToe taotlemine, kui vajate täiendavat abi